min nya ryggsäck.

Hej hej hallå. det var ett tag sen ni såg mina bokstäver här i bloggen, tänkte att det ska bli ändring på det nu när det är lov och allt, dessutom har jag fått igång min dator som jag fick utav min far. Idag så har jag inte gjort ett skit. Det ärsynd att de jag bor med, dvs mamma och Björn inte kan fatta det, att för en gångs skull så slappade jag en hel dag. Vilade. Kollade på TV. Åt glass. Aja jag var ute med hunden i två timmar i morse, packade min nya rygsäck med stativ + kamera pch gick. Gick och gick i två timmar.

 

Så ser den ut, Grön vanlig fjällräven. punkt.

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Jo, jag förstår! Älskar dig! Kram

2011-02-28 @ 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0