Satan i gatan!

Ojojoj vad skönt att vara klar med satans uppgiften i svenskan! Lite sent påtänkt men sådan är jag. Kan inte riktigt hjälpa det. Nu så kom jag precis hem efter en tur i det ack så kalla och skithala vädret. Mötte Eva och Jytte (Eva är våran granne med hennes hund Jytte) utanför dörren. Bra att Chippen fick avreagera sig lite innan han skulle in och sova. Imoron har jag en stor hemlighet att berätta. En väldigt stor och rolig sådan! Idag så har jag hunnit med skolan, närmare bestämmt samhällskunskap A, åt sedan lunch med mina sköna polare och sedan bar det iväg hem för att srva på svenska uppgiften. Konstigt nog så hamnade jag hemma hos Sandra dee. Inte så illa pinkat va? Där fikade vi och jag drack kaffe (Sandra är nämlgen med sin syrra med i en klubb som heter Våga Vägra Kaffe, VVK) höhö töntigt.. PJFHHH... ni kommer klara er max ett år till! Sen kommer ni vara lika sugna på kaffe som jag är just nu! När jag kom hem ifrån Sandra var jag så taggad utan NRJ's schöna musik så jag behövde avreagera mig lite. Så jag sprang ett par kilometer, och när jag sprang där och höll på att dö så kom jag fram till att jag har ju lovat mig själv att mina magrrutor SKA fram till sommaren. Så nu jävlar (förlåt ordvalet) blir det stånk och stön på gymmet! Det var allt för mig. Puss ch hej. (Det rimmade!).

 

 

 

Ja lite schöna bilder från i somras med bästa! (höhö första bilder är ju schönare än schönast om jag får säga det själv!)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Asså vi är bara såå cooola och snygga!! Herregud säger jag bara.

Alla kommer så vara efter oss på Grek-landet!



Pusssssss

2011-02-09 @ 13:54:52
Postat av: Josefin

Söta tjejer man hittade här !

Haha, jag är med i deras klubb, men bara halft. Jag skulle väldigt gärna vilja gilla kaffe, men det smakar piss! :s

De bilderna vi tog i höstas på tunnelbanan när jag sitter lutad mot fönstret, blev någon av de fina?

Puss och kram !

2011-02-28 @ 20:01:25
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0