Stripes and stars.

Skor "All Star Stars & Bar Hi" - Stars & Bars

(Länken till skorna http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=6803&ProductDetailId=38073)

Åh, de är dessa skor jag verkligen vill ha! De kommer från junkyard och kostar 699:- (det skrev jag ju i och för sig igår). Idag så har vi haft fys på morgonen, vilket som vanligt ledde till att det blev en lärarlös lektion. Och vi fick ta lektionen i egna händer. Vi sprang idioten på en isrink och sen så löpte vi en stund. Ganska så nyttigt. Efter det så for jag hem till Dan (som också har OS-fys) eller for och for.. Han bor i skanstull. Han fyllde år idag så jag, Kristin, Daniel och Simon firade honom genom att jag och Kristin lagade världens godaste pastasås och pasta. Den var magnifik. Efter det så fikade vi rulltårta och chokladkrossgräddglass. Efter allt det mysiga så hade vi tyska i tre timmar. Det var mindre roligt.. Som vanligt. Juste, jag var på hälsoundersökning hos skolsköterskan idag också. Jag är exakt 180 centimeter lång och väger... Haha det säger jag inte. Men är nöjd, jag hade ingen "krökning" på ryggen heller. Det är väl min dag i sin helhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0