Do you know me?

En bästa vän: ja, <3
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej,
Blivit kär vid första ögonkastet: nej,
Fått ditt hjärta krossat: nope
Skrikit åt en lärare: hahah nej -.-'
Kysst någon och sedan ångrat dig:  nejnej
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: mjo
Några smycken som kostat över 1000 kr: nej

Jag är:
kär: nej (:
smal: ganska lagon antar jag :/
nöjd med mig själv: jadå, kunde vara ngt bättre ;)
omtyckt: haha fråga mina väner ;)
snäll: Ofc? :P
pålitlig: absolut

DAGENS:

Klädsel: svart linne, jeans shorts, gul kofta.
Frisyr: Hästsvans
Låt: Natascha Bedingfield- Unwritten <3
Vill ha: Vedbände..
Sjuka: sjuka?
Drog: FANTA!
Köp: skor, väska ;)
Attityd: hungrig
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: olala...

FÖRSTA:
Bästa kompis: Sandra
Bil: Ferarri
Kärlek: ?
Husdjur: 2 hundar, 2 katter
Semester: öland, Småland (ridläger)
Jobb: , Polis, i framtiden? kanske
Köpta skiva: kmr inte ihår ^^,
Piercing: öronen, men har aldrig öronhängen ;)
Konsert: Gwen Stefani.


SISTA:

Personen som sms:ade dig: Sandra
Personen som du kramade: Mormor
Peronen som ringde dig: Mamma
Du sa till din pappa: är inte hos min pappa -.-'
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Sandra
Alkoholdrycken: ojojoj hur ska jag komma ihåg? :O  ;P
Bilfärd: till byxelkrok
Filmen du såg: We were soliders
Gången du grät: när jag såg, we were soldiers...
Måltiden: Lunch, korv med bröd.

SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: ja :D
Våga hoppa bungyjump: jupp ;)
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: absolut
Kalla dig själv lycklig: absolut.
Hellre ta bilden än vara med på den ? olika ;)
Kunna gråta över en kille: ja?
Kunna gråta över en tjej: ja?
Ljuga för någon: jadu, alltid hahahah NOT XD
Kunna springa 50 mil: skulle jag säkert kunna, om det var på liv & död typ ;s

VAD:

Gör du just nu: sitter & bloggar ;) och leker med Picasa.
Ska du göra imorgon: shoppa ! <3
Säger du till dig själv när allt känns svårt: ingenting ?
Är det för färg på dina byxor: denim..
Är det för väder hos dig just nu: sol/regn
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet:  kroppen XD
Skulle du göra om du vann på lotto: bli rik, XD

BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: haha nej..
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 15, (född 94) 8 maj
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: nej ;)
Använder du huvtröjor: yes!
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: jupp naaaaveln XD
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: bååda ;)
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång 
Sommar eller vinter: summer<3 OFC
Vilken ålder har varit bäst hittills: yngre var alltid bäst..
Sova på sida, mage eller rygg: sidan ;)

/ sarah ;)
 knowing me knowing you, mamma mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0