Blöggtorka..

Som alla säkert vet så är det ju 1 april idag, och jag passade på att tejpa alla kranar jag såg, ni vet där det kommer vatten, så när ngn sprutar så blir det genomblöta. Jag har lyckats blöta ner våran biträdande rektor och Cafeteria Migge+Janna. Och våran träslöjd lärare och Ivar :D Alla blev dyngsura ahhahhaa. men priset för bästa aprilskämt är Elin A! När hon kom till skolan imorse så mötte jag henne på väg till Sandra. Och i min stora förvåning så kom hon med kryckor, suckandes och stånkandes med en jätte ung väska.. Så jag erbjöd mig (självklart) att bära både henne och hennes väska till skolan, men jag behövde bara ta väskan.. Men hela dagen så har jag och alla i klasen gått och burit hennes väska och böcker i tron om att hon trillat av hästen för att dem hade hoppat barbacka. Och fått en stor spricka i foten. Så när vi stod vid skåpen vid slutet av dan så slängde hon kryckorna och bah: APRIL, APRIL!!!!!!!!!!! HAHAH hon har drivit hela dagen! Riktigt bra skämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0