Nytt igen.

Nu har jag bytt design igen, för den förra kändes väldigt oseriös. Men jag har problem med den vita randen so är överst på bloggen, vet inte hur jag ska få bort den riktigt, annars är jag väldigt nöjd. För något jag slängt ihop på 10 minuter! Men nu ska jag gå ut med hunden. Jag skulle inte ha duschat innan, jag skulle gjort det efter promenaden med hunden. Men det är lätt att vara efterklok!

UPDATE: Jag vet inte varför man inte ser den nya designen när man kikar på bloggen! Jag ser den men inte andra, Släng in en kommentar om ni ser den eller inte. (Den beiga..)

åhh.. vad jag längtar till SOMMAREN!


Kommentarer
Postat av: f

okej :D



allt bra då? :)

2010-04-06 @ 15:18:55
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

Jag med!! Asså längtar till sommaren!!!!!!!!! <3

2010-04-07 @ 10:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0