slut.

Jahapp, då sitter man här med en hand. Typ. Jag kan ju ta det från början. På NO:n så skulle vi kolla vilken max puls + vilopuls vi hade. Så vi satte igång att kuta hit och dit. I omgångar där vi skulle gå. Så varannan gå varannan kuta. Jag och fia blev run budies och kutade tsm. När vi skulle springa sista gången så tog jag i så in i helvette, så jag nästan flög fram, (läs svettandes och flåsandes), Iaf så skulle vi typ svängas på en väg med extremt mycket grus. Och jag (så jävla klumpig som jag är) ramlar på mina egna fötter??!???!?! HAHAHA. KUL tänkte ni? men nej. Det resulterade i att jag just nu sitter med en hand och ett ben. Asså jag har skrapat upp hela ena handen plus att jag har slagit i knät så att det gör ont som fan. Mitt Thomas Sabo Armband är sönder, Den gröna stenen är borta (majstenen) och jag har blod på skorna och ena skon är det ett jävla hål i. Och min fina tröja med axeldetaljer ni vet? Sakerna på axlarna är helt slitna och är nu VITA? F****************************N!!!!!!!! Och tack Fia, fan vad du är snäll. Tack för att du hjälpte mig som du gjorde!! <3<3<3 Och syster Migge + Doktor jaana! <3

FÖRLÅT OM JAG SVOR? MEN NI MÅSTE FÖRSTÅ MIN FRUSTRATION?!?? JAG ÄR SÅ JÄVLA PISSED OF!

 

JAJA, Loson var iaf lika glad.


Kommentarer
Postat av: fialotta

ingen orsak gumman <3

2010-04-29 @ 16:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0