Valborg..

Idag är det ju valborg, som de flesta redan vet. Jag gjorde inget speciellt utan jag stannade hemma och kollade på AVATAR för första gången. Riktigt bra tycker jag. Fast jag inte brukar digga animerade/tecknade långfilmer så var denna speciell. Och jag skulle gärna se den i 3D på bio!! Men det är ju tyvärr för sent.. Annars så har jag inte gjort något särskilt. Eller i skolan så åt jag tårta, för Biträdande Rektor H firade 30 år i sthlms stad något. Fattade inte riktigt. Men det bjöds på tårta till de vuxna. Men jag och min charm fixade lite tårta iallafall haha.

Imörrn så ska jag nog åka in till stan om det är fint väder. Kanske, om någon följer med. Men nu måste jag sova! Bloggar mer och bättre imorgon! POK (puss och kram)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0