VARMT!

Oj oj oj vad varmt det är ute! Jag gick precis en promenad med Chippen runt hela Årsta fältet, och oj vad jag och Chippen svettades (Hundar kan inte svettas men han flåsade, dem svettas ju genom trampdynorna och tungan..) Det är så varmt ute! Men nu har jag fått mycket motion och en massa fina bilder på Chippen och Canada gäss. Men men, vad ska man göra idag? Mamma har redan föreslagit att vi skulle ta en springrunda, och det lät inte så illa. Men jag vill åka ut till Hund öarna (?) som mamma kallar det, eller till en stor inhägnad för hundar. Jag vet inte vart det ligger. Men det löser sig. Mamma slutar jobba vid 15.00 så då pyser vi nog ngn stans. Och juste! Igår så var ju jag och Sandra på direktsändningen av Jakten på Julia! När vi stod och väntade på att bli insläppta så pös allas Måns Zelmerlöv förbi. Lika gullig som på teve. Vi var med flera gånger i teve enligt Sandras mamma :)  Men nu så ska jag städa rummet + lyssna på musik. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0