där skåpet ska stå.

Nu har Björn knacklat ihop ett skåp till "lillatoan". Där vi ska ha handdukar i, nu fattas bara nya fina handdukar. Juste, jag har inte läst bloggar på 2 dagar.. nästan världsrekord för mig. Om man inte räknar med Malta, då jag var utan dator i tre veckor. Det var väldigt skönt. Simtävlingen idag gick ganska så bra, inte den individuella tävlingen som blev så att jag blev iputtad i poolen av en lärare, för jag vågade inte dyka. Aja. Men stafetten gick asbra! Vår tropp var 10 pers och vi simmade en längd var (dvs 10 längder) på ca 03.25 minuter! Snabba vi var! A troppen ftw!
söeta jag på Olivias vind, när vi målade grunden för himlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0