Öppet hus!

Idag har jag varit i skolan ifrån klockan 08.20-20.30. Lyckat eller vad? 12 TIMMAR?!?!?! JAG ÄLSKAR MIN SKOLA, Nej men jag hade svenska lektion ifrån 08.45-12.00 sen vare datorkunskap från 13.00-16.15. Sen var det bara att hänga i skolan tills klockan 17.00 då det var Öppet hus. Tack alla söta små barn som kom och hälsade på och var nyfikna på min suveräna skola. Måste säga att 95 är grymt små! hehe. Imorgon börjar vi klockan 13.00! Så skönt. Vi har dock tyska och det gjorde dagen lite sämre. Ogillar inte tyskan i sig utan alla är så himla stökiga bara. Det är det som förstör. Men hörru, nu måste jag sova! Tjollavippen på er!
O to the ld pictureeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0