Samhällsuppgift!

Idag ska jag viga dagen åt min samhällsuppgift. Låter inte särskilt lockande, men så får det bli. Känner att jag måste ta igen en del grejer i skolan och skärpa mig (även fast jag inte har ett skärp på mig) när det gäller planering! Det blir alltid så att jag gör alla skolarbeten i sista stund. Jag fick ju hem mina omdömmen om hur jag var och hur jag låg till i skolan och alla skrev att jag var lite för tyst på lektionerna. Så nu får jag rycka upp mig och våga prata när det ställer frågor. Så jag hoppas bli klar vid 12 eller något senare så jag kan vara med min andra hälft!

 

Sötaste (brunaste) Sandra i somras.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Taaaack :D

2010-12-09 @ 21:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0