Sista avsnittet!

idag är det sista avsnittet av Så Mycket Bättre! Himla synd tycker jag, men jag antar att det blir fler säsonger! Idag har jag jobbat (09.45-18.00). Så nu har jag landat hemma och ätit, igår så var jag mamma och Björn förbi på Ikea. Och då kom jag på att jag har tjatat om en tavla som Ikea har haft för 600 kronor eller mer. Och nu när jag tvingade mina kära att titta förbi Tavelavdelningen så stod min älskade tavla där, för 249 kronor! Förstår ni hur glad jag blev? Den fick självklart följa med hem! Mamma och Björn köpte en jätte mysig matta till vardagsrummet, riktigt fluffig och fin. Ska visa den imorgon.. (visar allt imorgon!)
Älsklingshunden och Balder, kissemissen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0