Besöksrekord!

I förrgår så hade jag besöksrekord, hur kunde alla dem få veta vad min lilla putte blogg hette?? haha med det är ju rolgt iallafall! Vid sex så sticker jag till träningen, Jag och S ska träna Coreboard.
Inte så nice, men jag känner att jag behöver träna.. Och är det inte semmeldagen idag? Eller har jag tagit helt fel?
Iallafall så bad jag mamma köpa en semla, Så jag känner att om jag ska äta den så måste jag träna bort den så fort som mörjligt!
Dagens outfit kommer alldeles strax.

lite saker jag köpte i sommras, En rosa kalender, mina älskade loafers, men dem har jag slängt nu, för dem blev så slitna. Och mina älskade armband från Tokyo Jane. Och dem fina kil klackskorna från Din sko tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0