fail.

Ja, nu känner jag mig dum. Men jag har en jädrans bra förlkaring varför jag inte har bloggat! För nämligen i torsdag så var jag i romme med skolan (romme är en skidort i Dalarna typ) Och sedan i fredags (igår) så var jag sjuk. Jag var hemma i skolan och sov HELA dagen. Jag som aldrig brukar sova lixom.. jag vaknade vid sju och kände mig dålig, då gick jag och la mig. Sedan vaknade jag vid typ 11 och gjrde mat och gick ut med hunden. Sedan somnade jag tills klockan 17.30. Så inte normalt för mig iallafall.. Men ikväll så är det ju melodifestivalen och kvällen ska spenderas med bästa S & J. Hemma hos S. Jätte mysigt!
Men nu ska jag hjälpa mamma med maten och fixa iordning mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0