Frilla?

Tja, jag ska klippa mig i nästa vecka, men jag vet inte vad jag vill ha. Jag vill ha förändring!
En riktig förändring! Jag har tittat på en massa olika Page frillor, och jag tkr dem är fina men jag har ett ganska så runt ansikte, så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till..
Men ni kan väl hjälpa mig? Och ge förslag? Iallafall, gårdagens melodifestival var faktiskt ganska bra!
Jag älskade Pernillas bidrag "Jag vill om du vågar". Det var ju en riktig schlager! Mums..

den snedluggen på Paris Hilton gillade jag skarpt..

Kommentarer
Postat av: ' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * '

sv: taaaack vad kul att du gillar min blogg, följ mig gärna på bloglovin' ! :) <33



den bruna väskan kostade £9 :) (ca 100 kr )

2010-02-28 @ 13:37:46
URL: http://poulines.se/
Postat av: Jackie

Så tycker jag du ska klippa ^^<3

2010-02-28 @ 20:32:39
URL: http://killthecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0