On the way.

Filmen var fantastisk igår! helt underbar!! Den var så Josef Fares.
Men igår kom jag hem ganska lagom! inte alls sent, men i alla fall så har vi ju uppsatsdelen, nationella provet i svenska idag. Jag är inte så himla nervös, det är bara det att om dem skriver typ "skriv en novell", om djur. Och ja bah: "novell?" hahaha. Men det är det jag är nervös över.
Grejen är ju att man inte kan fuska. Och det är ju superduper bra! (?).  Men nu måste jag kila till skolan, jag har bunkrat upp med äpplen och saft. och N**** det kanske man inte får ha i skolan?
Men det skiter jag i hehe, vi har nog ingen som är allergisk. Jag har ju inget godis som ni ser, jag har fortfarande inte ätit godis sen nyårsafton. Jag är fan riktigt stolt över mig själv asså!  Jag bloggar från mega datan och den har inga bilder inlagda än, så det blir ett bildlöst inlägg. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0