plugg, musik, premiär.

Ja, så ser min lista över dagen ut. Jag var ju som vanligt i skolan idag. Inga konstigheter där. Eller juste. Vi valde att åka till Gotland istället för Barcelona. För vi (klassen) orkade inte käna ihop så mycket pengar till (50 lax..)
Men nu ska jag sätta på Spotify och plugga inför det nationella provet imorgon. Det är uppsats delen. Så när jag och S åker in till stan så ska jag bunkra upp med nyttigheter (vitamin dricka och så vidare) tills imorgon. Det är ju minst 3 timmar man ska sitta så. Det behövs nog haha.
Sen klockan halv nio så ska jag och S gå på förhandsvisningen av Farsan, den nya som Josef Farez har skrivit. Riktigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0