So lektion..

Nu så har jag SO lektion, och efter det så har jag Idrott och Hälsa. Ikväll så är det Hockey! Mina vänner tycker att jag dissar dem pga det, och det kanske jag gör, Men vad FAN? Det är EN gång var FJÄRDE ÅR!
Men eftersom Lunkan inte står i mål så kanske jag skippar det. Eller då sitter han ju på bänken utan skydd. hmm.. Bestämmer mig senare.
Men sen så ska jag nog hänka med B till liljeholmen. Han ska köpa ngt på Brothers.. Det är han nya favorit affär, men vet ni? Dem hade ju The Lunkan brothers (som jag och mamma kallar dem) som modeller innan. Då tror jag att det gick j*vligt bra med försäljningen! haha.

Jag har inga bilder på datan i skolan, såp det blir en annan ruuuulig. Haha jag dör så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0