öppet hus och fika!

Idag så var jag i skolan som vanligt och efetr det så gick jag hem och pluggade till NO provet på Fredag.. Sen så skulle jag och mamma på öppet hus! På bernadotteGymnasiet, alltså det är ju världens bästa skola! Jag SKA gå där! bara så ni vet. Men efter det så tog vi en fika, helt out of no where lixom. Ytterst mysigt! Jag åt en semla (inte bra!) och tog en liiiten latte, inte bra det heller... Men det var ju gott iallafall, det är ju det som räknas!
Ser ni vad det är? det är ialafall en skogsmaskin som tar ner vår skog i smålan (vårt landställe) as starka lampor hade den, och jag pallade inte anstränga mig så det blev en piss bild haha (stod och gömde mig i nattlinne för att inte chaffuören skulle se haha (stavning på chaffisen? haha).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0