sleep tight.

nu har jag kommit hem från jogingturen, det blev en riktigt lång en asså, och chippen är heelt slut alltså! Mican och jag sprang på som bara den och jag hann med:
* komma i slagsmål med min egen hund.
* slänga mig över honom och lägga ner hnm på marken.
*ramla när jag försökte fånga honom (halt).

haha det kom n'mligen 2 hundar när vi sprang och det var jätte halt! och ni som käner min hund så diggar han inte andra hundar asså! så när han började morra och bli aggresiv så  skulle jag ga tag i nackskinnet, men tror ni jag lyckas? nej. Såklart inte. Jag halkade över chippen så jag slog i knäna och det var pinsamt, den andra hundägaren frågade hur det gick osv.. inte kul haahahah.
men chippen MÅSTE lära sig att inte vara aggesiv så jag måste säga till hnm på skarpen för han är ju hane och TERRIER!
jaja ska sova nu puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0