what to do list.

Nu borde jag egentlgen göra detta:

Plugga NO (prov på Fredag)
Vända på Fiskpinnarna
Börja med specialarbete i SO (drömyrke)
Börja med specialarbete i SO (Sverige under andra världskriget)

Nu gör jag:

Bloggar
Läser bloggar
Lyssnar på Spotify
Dricker onyttig juice

Ja som ni ser så sitter jag bara framför datoren.. Inte bra, Jag mååste plugga. Men eftersom jag är "ensam" hemma så måste jag laga mat, och sånt tar tid. Speciellt Bulguren! (vt inte hur det stavas).
Och jag tog alldeles för mycket vatten i pastan så det kommer aldrig gå. ÅH JAG HATAR ATT LAGA MAT! det blir lixom aldrig bra, och det är ju inte roligt att göra ngt som det inte blir några framsteg på!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0