Oska, Åska?

Hela morgonen har det åskat så in i bomben! Det har ÖSregnat och åskat så att man tror att jorden skulle gå under.. Men vi överlevde och jag måste säga att jag tycker att det är riktigt mysigt att vara i husvagnen när det åskar och regnar! Jag fångade en rejäl blixt på film i mobilen. Haha det åskade så mycket att Mormor höll på att tappa kaffekoppen haha ;) Just nu så sitter vi (jag och Morfar) i husvagnen och mormor duschar. Borde kanske göra det med, med tanke på att jag badade igår.. Men det gör jag ju varje dag så det är ingen big deal.

Bilderna är från i förrgår. Igår så var vi med Ulla och Caroline, Och jag fotade solnedgången som var  den finaste på länge! Stor orange sol med röd-rosa himmel!


Kommentarer
Postat av: jackie

Ni ser ut att ha det bra ^^ hälsa F&F från mig <33

2010-07-17 @ 17:19:06
URL: http://killthecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0