Run Forest.

Idag så har jag vaktat Jyttepyttan och så har jag och mamma och Kristina sprungit med hundarna i Älvsjö skogen :)

Nice price va? Och när vi kom hem så duschade jag (enligt mamma har jag nog ett nytt världsrekord i att duscha länge??) Men vad ska jag göra? Jag har ju inte duschat hemma på typ 5 veckor? Men iaf så är Badrummet näästeam färdigt, vi renoverar ju det.. Fattas bara en duschvägg och badrumsskåp :D sen är det klart! Skönt att slippa gå ner i källaren och duscha!

 

Men imorgon så ska jag och Simon gå på gröna lund, så är det tänkt i alla fall. Är det någon som vill joina så är det bara att smsa ;) Men nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon! POK.

 

Sjysst bränna har man iaf....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0