stråhatt.





Tjäna. Me is here, in da blog. Vill bara tilläga att jag (läs på norska) elsker norske stråhatter.. Skämt Åsido. Just nu är vi på Öland igen, vi åkte ju hem i söndags för mormor skulle jobba. Men nu har vi återvänt till ölandet. Det började precis regna, tur som vi har det.. :) Fast vi hann faktiskt bada precis när vi kom, och det var inte lika varmt som det var innan, i havet! Men vi tog tummen ur och badade en stund! 
Men ikväll ska vi äta Gyros tallrik på Campingens restaurang. Det är gött vill jag lova!
Nu ska jag icke vara inne på datan längre. Lite social måste man ju vara  juee. Juste, Sandra come home! Miss you i miss you i really wanna kiss ya (okej ta bort det sista, jag bara rycktes med i stunden Hahhaha det är en låttext ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0