Tidsfördriv.

Senaste:
1. Meningen du sa?: "Mamma, visste du att glass flyter?"
2. Personen du pratade med?: Mamma
3. Du fick sms av?: Sandra
4. Du kramade?: Michaela

Idag:
5. Kläder?: Jeansshorts och vitt linne
6. Bättre än igår?: Vädret.. 

Imorgon:
7. Är det: BAAAAAL
8. Planer: Planera skattjakt + Bal

Favorit:
10. Nummer?: 8
11. Färg?: Rosa 
12. Årstid?: Sommar

Frågor och svar:
13. Saknar du någon?: Ja
14. Humör för tillfället?: Happyface
15. Det första du gjorde i morse?: Slog sönder väckarklockan.
16. Vad åt du sist?: Prickig körv
17. Vad irriterar du dig på?: Min klass.
19. Vem tänker du på just nu?: J.....
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Nepp.. :'(
21. Vart reste du sist: Till Michaela xd Utomlands? Turkiet..
22. Vad gjorde du igår kväll?: Sov?
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Mamma
24. Ler du ofta?: Alltid ffs
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Alltid ;)
27. I vems säng sov du i natt?: Min..
28. Vilken färg har din tröja?: White

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja, a few times.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja, samma sak där.
31. Gråter du när du skadar dig?: Oftast inte höhö

Lycka:
32. Är du en glad person?: Always
33. Vad gör dig glad?: Mina vänner och ja, my family?
34. Önskar du att du var lyckligare? nej eller kanske
36. Kan musik göra dig glad?: Ja..

Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: Ja
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: ALLTID skulle aldrig kunna säga det till ngn jag ej gillar.
39. Har du en flick/pojkvän?: NOPE
40. Är du nöjd med det?: NOPE
41. Är du kär?: Ja

Hat:
41. Vem hatar du verkligen?: My friends know.
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nepp. HAHA
43. Är du en mobbare?: Nope, hoppas jag inte! Dum fråga?
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: Absolut!
45. Har du blivit sviken någon gång?: Ja..

Skolan:
46. Gillar du skolan?: För tillfället :D
48. Värsta ämne?: MATTE
49. Har du spytt i skolan nån gång?: Nej.
50. Är skolmaten god?: JA haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0