Summer

1. Ditt favoritställe på sommaren?

- Öland, Helt klart! Helst med mormor och morfar på Klinta camping och strålande sol. Då är allt perfekt.

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Borde kanske säga stranden, men ja har så stora problem med att sitta still, så jag vet inte. Någon som gillar vatten får väll följa med, för jag trivs bäst i vattnet. 

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Kött, i alla dess former. 

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Malta är det ända som står fast :)

5. Dina bästa sommarfärger?
- Rosa och turkos.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Regn, bonnabränna och regn.. 

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Jag vet inte riktigt, kommer ihåg när jag var utomlands med pappa, eller när vi var på Öland.

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet eller sjön ;)

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
kulglass :) 

10. Vart går din drömsemester?
- just nu? Malta. Sen? Vet inte, kanske äventyr i Karibien?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0