Flyter glass..?

Idag var jag hos Mican, körde på turisten.

hehe vi la glassen i poolen för att den inte skulle smälta.. 
Idag har jag ju varit hos Mican (www.mican.se) och badat + solat. Riktigt skönt med andra ord. Jag har fått lite färg vid nyckelbenen och där.. Men jag är inte typen som blir brun tyvärr. Men det är klar om man går med shorts eller kjol så ofta som möjligt utan strumpbyxor så blir man ju tillslut brun :) Och bättre att vara blek i början av sommaren istället för senare! Annars så måste jag ju säga att jag har haft en otroligt chill dag. Inget speciellt i skolan, bara chill. Imorgon är det klassens dag och vi ska planera inför skattjakten. Sen så är det BAAAAAAL!

(alla bilder är lånade från www.mican.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0