done my hair.

Tja bloggläsare. Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte lust att blogga och sitta vid datorn på ett sportlov?!
Idag så sprang jag iaf, riktigt skönt. Men svinkallt och riktigt halt!
Idag så har jag varit på stan med min kusin Jackie och vi åt på chili thai. Mysigt, sen gick vi på stan lite och sen var det dags för frissan för min del. Vi diskuterade vilka frisyrer jag skulle kunna tänka mig, för jag ville ju ha en radikal förändring. Men det vart inte som jag ville det.. Är inte så himla nöjd. Tyvär. Jag hade ju så höga förväntningar..
Men idag så är det iallafall House. Det är ju en bra sak. ÅH.. jag känner mig sjukt deppig.
Jag Saknar Sandra och Julia :/ Och så har jag ångest över skolan.
en gammal bild från Vedbände..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0