fruit time.

Nu sitter jag och kollar på House med min nya frilla. Inte nöjd, än.. Men jag vänjer mig väl.
Men nu är det den nya Ica reklamen på teve, jag vet inte om jag gilar den, den är ju så deppig. Men min morgondag ser ut som så här:

Springa
Vedbände?
PLUGGA

SJÄLVKLART så är vedbände det bästa jag vet!!!!!Alltså inte så kul (springa,plugga). Men nu ska jag äta upp mitt äpple och mandarin/klementin/tsatsumas, vet inte riktigt vad det är. Mer foton+uppdatering kommer imorgon.

Update: jag menar självklart att vedbände är roligt. Men att springa och plugga inte är så kul, för er som inte fattade -.-'


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men, Vedis är väl kul??

2010-03-02 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0