hemma!

Nu är jag mätt och belåten, på våfflor. Riktigt gott! Det gick jätte brapå Vedbände, vi hoppade och jag hade bangen (Charabang) som ja hade förra sommaren. Emma och Håkan (dem som äger ridlägret) deras hund har fått valpar, och jag kan inte beskriva hur fina och gulliga och söta och bedårande och underbara dem är! Det är Border Collie valpar, mamma det finns en tik, kan inte vi ta med henne hem? SNÄLLA...
Jaja, det kommer nog inte att hända. Mamma vill inte ha en till hund bara om det är en naken hund eller ngn lite mes hund, och om Björn ska ha hund ska det nog vara en jakthund, så som en tysk jakt terrier eller ngn älghund säkert. Men det skulle inte skada. Jag tycker inte att det skulle bli så himla mycket mer jobb om man skaffar en hund till? Man går ju ut med dem samtidigt, matar dem samtidigt, lixom NO differens, bara dubbelt så mycket mys!
Men om jag skulle skaffa hund så skulle jag vilja ha en Old English Buldog (det ser ju precis ut som chippen!)

 
mitt val!!!


Björns val (den vänstra varelsen, för er som bor i betongen HAHAHHA)

ugliestdog.png image by sniffdogblog
Mammas val... (jag låter bilden tala för sig själv..)


Kommentarer
Postat av: Mia

Men jag vill ju ha en söt naken vovve!! Måste få se deras valpar!!

2010-03-05 @ 17:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0