Avklarat?

Nu är alla prov klara i skolan. Det betyder att jag aldrig mer kommer behöva göra ett enda prov till i sjöängsskolan, som jag har gått i sen jag började i sexårs. Det känns väldigt underligt. Att inte behöva komma tillbaka till den gamla bekväma skolan där man har alla sina vänner, och där man känner alla vuxna.

Jag undrar vad jag har satt för fotspår i skolan. Hur kommer de komma ihåg mig? De i cafetérian kommer nog se mig som en väldigt positiv människa. För Jaana + Migge + Lisa och Hasse har bara fått se mina goda sidor. Jag vet inte vad de andra vuxna känner. Men jag hoppas inte jag ar skadat de för mycket ;) Nejdå, men aja. Ska bli "kul" att börja i en ny skola, om de blir som jag har tänkt mig. På Bernadotte. Då kommer jag längta till skolan. Men nu närmar sig allt det roliga. Balen, Skattjakten och klassens dag. Som tur är har vi ÄNTLIGEN bestämt vad vi ska vara på skattjakten. För er som inte vet vad det är så är det en tävling där alla nior klär ut sig och att man ska klä ut sig och hitta en "skatt". Jag kan inte säga vad vi ska vara här, men det lär ni se sen på bilder....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0