FAIIIIIIIIIL eftermiddag!!!

Hejsan nu är jag (Sandra) här och skriver igen :)

Idag hade vi musikredovisning och det gick bra, men jag (Sandra) var ganska nervös... Hur som helst så tog redovisningen ca. 10 min :) och det skulle typ vara så långt!

Annars var det en trevlig dag i skolan och jag skulle skjuta en pappersboll med en linjal. Men det gick inge bra och linjalen bröts i flera bitar :( Lite faiiil asså!!! Men skit samma man lever bara en gång!

På vägen hem från skolan skulle vi köpa en cola flaska eller liknande för att vi ska bygga bilar på NO lektionerna framöver. Så vi behöver då flaskorna som kaross.
Jag (som inte dricker läsk) hade fått för mig att Sprite flaskorna var ganska tjocka (eftersom det måste vara ett tjock material till karossen). Men när jag och Sarah köpt flaskan och hon ska öppna den märker vi att flaskan är jättttttte tuuuuuuuuuuuuun!!! Jahaaaa, det var ju bara liiiiiiite onödigt!!!
Nu måste vi iaf fixa en ny innan imorgon... Men det fixar jag imorgon bitti (om jag inte har nån flaska hemma)

 


Sandra Deeeee


Kommentarer
Postat av: - Savefors

Svar: Tack.

Allt bra med dej idag? =)



Kram!

2010-05-10 @ 18:02:14
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0