Mina bikinis.

Jag letar ständigt efter nya fina bikinisar. Jag har hittat en på Inter Sport för 700 kronor men det känns lite väl saftigt när man har tre fina redan!

detta är mina tre, Den randiga (bruna, rosa) är den som alla hade förra året från H&M. Den turkosa färgglada är också från H&M men den kom från Samarbetet med Matthew  Williamson. Vilket för övrigt är det bästa samarbetet som H&M någonsin gjort. Sonia Rykeil och Jimmy Choo var inget roligt alls! Den svarta verdelen är från H&M och den svarta underdelen är från Lindex. Billigt och bra :)Hahahahha de ser jätte stora ut allihop, fast kolla på den svarta underdelen, MEGASTRL? Nej, hahah 36-38 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0