Pics of Today.

lite bilder ifrån dagen. Det vart lite badande (dock inte för min del, utan för hundens del) Och en hel del solande. Vi var ju nämligen på Notholmen. Väldigt mysigt! En riktigt rolig/läskig grej hände. Mamma skulle kissa (?) och så följde hunden efter, så jag var tvungen att hämta hnm, och när jag var en bit från platsen där mamma var så skrek hon till och hoppade två meter upp i luften, HAHA! Hon hade sett (enligt henne) en MEGAstor orm. Så både jag och mamma och hunden kutade därifrån till Björn. Hahah Och det roliga var att i bilen så hade Björn varnat oss om Ormar och att vi skulle hålla koll på Chippen, och vi hade bara skrattat åt det. Riktigt roligt! Men nu ska jag skriva av mitt arbete från datan till papper i NO:n. Smell ya alligators later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0