TJIHOOO

Idag är jag glad. Vi hade "avslutning" i cafetérian, och varje år så utnämner de dem sju dvärgarna, Det är sju stycken bland alla nior som de sju dvärgarna. Och gissa? Jag blev TOKER HAHAHAHHAHA. Deras argument var typ   "en som väldigt ofta tejpar vattenkranar, sätter upp lappar om allt möjligt, så som hur man använder diskmaskinen..! och så vidare. Haha, jag tycker iaf att det var väldigt roligt! Och Sandra vart TRÖTTER :D Och som avslutnings present fick vi tårta och en biobiljett och en tröja. Världens (läs roligaste, Fulaste) skönaste tisha.

Haha jag dööör vad roligt. På ryggen står det "jag har gjort dé i sjöängens café" Asså att man har jobbat Haha. ROlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0