TJA!

Nu så ska jag blogga mer ofta igen! Jag har ju haft (eller har) höstlov. Men nu är det slut för min del.. Jag jobbar imorgon, helgen och måndag. Lite surt att jobba sista lovhelgen men pengar blir det ju i slutändan. Med tanke på att jag inte fick ut förra månadens lön så blir det en riktigt saftig lön den 24. Peppar peppar ta i trä. Vad har bi gjort under lovet då? Jag har i alla fall åkt cross och fyrhjuling hela lovet! I söndags så åkte jag och Mamma och Mormor till Ullared också. Det var väääldigt roligt! Det är inte alls som ni tror att det är. Programmet Ullared på teve förvränger allt och man tror att det bara är bonnaläppar som hänger där. Men det finns riktigt fina saker och en del fina kläder. Exempel så är ytterkläderna och underkläderna super nice! Jag ska visa er min nya fina "skiddress"(jacka och överdragsbraller)! Hur fin som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0