To follow the laws or nor?

Halo (och nu menar jag inte låten utan hej). Idag har det varit skola, skola och skola. Matte i tre timmar på morgonen och sen (skit) engelska tre timmar på eftermiddagen (läs tills klockan kvart över fyra -.-'). Nu har jag gjort mat. Nämligen Stekt kyckling och fetaost sallad och potatiskroketter. Haha, feta ost, liten fetisch på det där alltså. Ikväll så händer absolut (vodka) ingenting. Eftersom lilla, duktiga jag ska jobba tomorow. tror jag ska se en film på datan innan jag får min "skönhetssömn". Asså riktigt torr (läs torftlig tråkig) fredagskväll med andra ord. Sandra är hos släktingar och Kristin är på födesedagsparty och Hedda ser på bio och Simon med. Dan vet jag inte, hans sista kommentar i skolan var "i helgen ska jag supa skallen av mig typ" hahah skön lirare. Det gillas, men nu ska jag se om jag kan (på laglig) väg hitta ngn bra film på nätet.
Olivier (som vår engelska lärare hade sagt) på willys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0