Todays!

(hade på mig olivias strumpbyxor + höga strumpor + hennes nagellack haha, för jag frös så mycket!)
Efter jag hade haft fys, som bestod av en rask promenad till tantolunden och tillbaka, så åkte jag hem till Olivia och fixade mig lite. Självklart bytte jag om! Haha, om ni trodde den förra outfiten var dagens så hade ni fel :) Det här var vad jag hade på mig idag, Inte den bästa då vi hade en tävling i skolan där man skulle stå så länge man kunde i plankan. Alla gjorde klassvis och så samlade man ihop klassens alla tiden och räknade ihop dom. Jag stod i plankan i 03.30 minuter :D Ganska nöjd! Nu ska jag byta om till mina mysiga träningskläder igen för jag ska dra med Sandra till Gymmet. Första gången på länge! Nu ska det bli ändring på det, mer träning åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0