Divotion save me now.

Nu är jag hemma.. Om ni undrar. Gick riktigt superbra att jobba! Håller på att få in vart alla kategorier till skivorna och spelen är, men dataprogrammen är rätt enkla faktiskt! Skönt det iaf. Jag har hittat ett nytt favoritband som heter Hurts. Spelade de som en dåre på jobbet i högtalarna idag och förra helgen. Kunderna borde ju också få höra den så varför inte välja den? Vad har ni gjort idag då? Jag har pluggat och jobbat om vart annat. Nu kan jag i alla fall de olika politiska ideologierna. Skööööönt att få det ur vägen, för provet är ju imorgon. Men nu vankas det Lasagne. Har inte ätit lunch idag så jag är rätt hungrig..
Hösten är så härligt vacker. Man får äntligen ta fram mössor, vantar och tjocka halsdukar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0