Farsta centrum.

Kom hem för en stund sen, efter att ha varit i Farsta centrum med mamma. Skulle försöka hitta ett par svarta jeans till jobbet. Vi var bokstavligt talat på varenda affär. Till och med Kappahl (?). Men till slut så skulle vi gå men vi gick i alla fall in på Salt, och där hittade vi tillslut, efter många provade jeans, Ett par perfekta dr denim jeans. De är väääldigt tajta, men de känns som tajts då de är väldigt stretchiga. Vi skulle köpa ett par svarta skor också, men ingen lycka där. Jag fick ett efterlängtat pennskrin och ett rutigt matte block. Känns bra, nu är jag lixom reda för skolan på riktigt. Jag hittade ett parväldigt jag understryker väldigt fina boots på DNA shoes. Visar de i ett senare inlägg. Nu ska jag ut med hunden tror jag, bäst att gå bort den där förbaskade kladdkakan med mjukglass som Ollie och Kristin tvingade i mig...
min lilla stump vintras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0