måste bara göra testet..

Kalla mig inte nörd, kände mig ganska tvungen.
~ Hästarna  ~
Första hästen du red var: Karna, världens rundaste fjording..
Hur gammal var du när du red för första gången: 1-2 år kasnke?
Hur många älsklingshästar har du haft: egentligen bara två stycken. Lexus och Vikor hette de. B¨da ät tyvär avlivade och har det bra i trappalanda.. :(

~ Utrustning ~

Hur många ridbyxor har du: ca tre stycken :)
hjälmar har du: 2 stycken
spön har du: 2-3
ridvästar har du: Äger ingen, gillar att leva farligt..
ridskor har du: 2 par
ridstövlar har du: 1 par
grimmor har du: 0 har ju ingen egen häst..
täcken har du? zero
Vilken färg var dina första ridbyxor: Svarta i guess
Vilka färger har dina nuvarande ridbyxor: Svarta, beiga och blårutiga typ.


~ Vad har du gjort inom ridningen ~

Hoppat [x]
Ridit dressyr [x]
Skänkelvikning/sidvärts [x]
Galopperat [x]
Piaff []
Passage [x]
Tölt [x]
Hoppat utomhus [x]
Badat med häst [x]
Ridit på egen hand [x]
Testat voltige [x]
Suttit på en häst som skenat [x]
Tappat kontrollen över hästen helt [pfffst, skulle jag...? Asså vem har inte?
Ramlat av [x]
Bakdelsvändning [x]
Framdelsvänding [x]
Ridit dressyrprogram [x]
Tävlat i hoppning [x]
Tävlat i dressyr [x]
Tävlat i fälttävlan [räknas hubertusjakt på skutan?]
Tävlat i någon annan kategori [höhö räknas hinderbana med häst och tolkrace?]
Haha jag har fan gjort allt inom rifningen. Jag har vigt mitt liv åt ridningen innan sommaren. Då slutade jag rida pga dålig ridskola. Men jag kommer igen. Letar foderhäst eller något åt det hållet. Så om ni vill ha hjälp med er häst, kontakta mig. Jag har 12-13 års ridvana och jag är bäst. (skämt åsido...) :)

Kommentarer
Postat av: annis

Hej , just nu har jag en tävling på min blogg där du har chansen att vinna valfritt iphone skal! :) Lycka till!

2010-10-23 @ 16:45:17
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0