TJOLAHOPP LINGONSTROPP!

Är på glatt humör idag. Kan vara för att jag är hemma, jag börjar klockan trettonhundra, pratar med bästa Sandra på facebook, Jag är nyduschad, jag älskar mig själv och jag är bara allmänt bra. Ibland får man vara lite självisk. Tänk såhär, det är alltid någon som tycker du är bäst. Nämligen Mia Törnblom! hähähähäh. Nej nu ska jag inte flumma. Idag så har jag haft OS-fys. Vilket idag innebar att vi skulle ha militärkängor + en åtta kkilo tung packning på ryggen och vanda runt. Ganska trevligt. Fast vi kom typ aldrig iväg, för vår lärare hade tappat bort sin mössa och trodde att ngn av oss elever hade den i sin väska (av misstag) så vi packade upp väskan och packade ner sakerna, sen fick vi packa upp den igen -.- Aja, sen så gick vi i trappor  med packningen...... Jobbigt. Men min buss går kvart över mot skolan igen. Ska ta den så jag kan ha en "underbar" tyska lektion. Ska snacka med rektorn om den. Det GÅR INTE att lära sig ngt! Aja, jag ska inte vara negativ. Nu måste jag pysa. POK.
våning tre is the shiiiieeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0