godmorgon!

Vaknade en en gång med igenkletade ögon. Jag är trött på att ha ögoninflammation. Det får försvinna nu!! Men igår så var jag ute med Sandra och Josefin på stan och röjde. Nejdå, vi åt middag hos Sandra, men för min del vart det inte så mycket eftersom jag åt lunch med Pappa, Annika, Peter, Pernilla, Farmor och farfar. För att fira pappa :). Men efter att vi ätit hos Sandra så blev det lite twister! Otroligt roligt, men jag tror inte det var så bra för mitt knä, för ni gör det ont igen! Typiskt! Men sen så gick vi till bandhagen och åkte in till Hötorget för att se bio. Närmare bestämt "I rymden finns inga känslor". Den var faktiskt helt okej! Lyckad kväll blev det i alla fall!

Haha Sandra-dee stod för fotandet igår :P


Kommentarer
Postat av: Josefin

Otroligt rolig kväll, tack! :D

Funderar faktiskt på att köpa billiga tågbiljetter och åka upp en helg i februari/mars för att träffas igen kanske....? :)

KRAM!

2010-09-19 @ 21:15:08
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/
Postat av: Sandra

JAAA, det tycker jag du ska göra!! (hehe, borde egentligen skriva dettta på din blogg...)

2010-09-20 @ 18:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0