Gooooooooooodmorgon

Nu ska jag snart pysa till jobbet för ännu en dag på MediMarkt. Som ni vet så fyller de ju år och då kommer en massa artister, och de kommer i hellikopter och går sedan igenom lagret (där jag jobbar..) och EMD kommer idag hehe, man ska väll fråga efter autograf och ett foto? Haha snacka om att jag är töntig, men de är ju lite söta. Men appropå morgon, hur startar ni er dag? Jag duschar alltid och sen äter jag havregrynsgröt!! (haha det är vääldigt mycket sylt på bilden :P)

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Naw, vad gullit med ett litet hjärta! <3

Kan du maila över bilderna som du tog på mig mot fönstret i tunnelbanan om någon av dem blev bra? :D

KRAM!

2010-09-27 @ 18:21:01
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0