Grinda.

I somras så campade ju jag och Sandra på Grinda, en ö i skärgården. Det var vääldigt roligt. Haha många skratt och minnen där ifrån, exempel då jag var grillmästare nummer 1. På en engångsgrill iofs, men det räknas inte. Jag tappade ( läs grillen ville inte ha korvarna kvar) en del korvar på gräset, men de la vi upp igen, haha.
Vi hade ett jätte läskigt blått lodar tält (som inte var lika proffsigt uppspänt som vårt gröna btw..) som granne, inte kul. Så på kvällen så stängde vi alla öppningar som fanns i vårt tält, och jag trodde det skulle bli kallt på natten så jag klädde på mig som om det var istid, men jag kan säga att det skulle verkligen inte behövas!!  Jag höll på att torka ut där inne..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0