Rain dont stop me, cause my skin is waterproof.

I ansra skolor säger man att det är lugnt min jacka är vattentät, på Bernadottegymnasiet så skiter vi i det och kör på att huden är vattentät. Lite coolare. Aja imorgon så drar jag och min tropp (A2) till Korsö. Vi är den första troppen som åker ut så vi ska vara i skolan klockan 06.00 på morgonen. Härligt att man är en morgonmänniska då?! Vi ska (notera detta) gå från skolan till slussen med hela våran packning som är en stor grön militärruggsäg som säkert är 2x2 meter.. Jobbigt, och så ska man ha en civilväska fullproppad med saker. Idag så gick vi igenom våran packning + lite sen info om korsöveckan. Så jag slutade klockan kvart i tolv och då åkte jag till min gamla älskade underbara skola. Träffade cafeteriapersonalen och min gamla NO lärare och gympa lärare, och såklart Adam (också en lärare). Aa, det var väl min dag. SHIT jag såg att det inte går några bussar så tidigt! Jag kommer vara framme ca 05.55 och då kommer jag komma försent! Vad ska jag göra?!

 

det får bli en gammal bild på mig så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0