Study times.

Hallå, idag har jag varit i skolan, som vanligt dåra. Vi fick reda på att vi skulle ha en inlämningsrapport tills på fredag som handlade om kursen vi håller på med nu. Arbetssätt och lärande. Jag tycker det är ganska så spännande, för då vet man ju vad man ska tänka på när man pluggar. Vi fick "ledigt" vid 10 och då var det eget ansvar gällande uppgiften som gällde. Jag och Kristin jobbade tsm, och vi + Simon och Dan gick till biblioteket för att få lite inspration, men det sprack för alla gick dit.. Men vi har eget arbete imorgon också och då ska jag och Kristin mötas i skolan vid nio. Så vi bli klara någon gång. 

mina söta vänner och Simon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0