Ingen speciellt intressant rubrik, alls.

Jaaa! Då var det onsdagmorgon och jag sitter och lyssnar på lejonkungen låtar. Riktigt synd att Disney drar tillbaka alla sin gamla tecknade klassiker för att restaurera upp dom.
De gör kvaliteten bättre vill säga. Då finns inte lejonkungen att köpa nu och jag får nöja mig med deras låtar på Spotify!
Men det är helt okej ändå. Idag så känns det som om det borde vara torsdag, men det är kanske bra om det inte är torsdag. För på torsdag så har jag tyskaprov och på fredag så har jag matteprov. Idag så är det naturkunskapsredovisning.
Jag, Elin, Kristin och Berry har skapat ett energisnålt hus och ja, det ska vi redovisa idag. Vet faktiskt inte hur det kommer gå, för det var bara jag och Kristin kvar i skolan igår och fixade vad alla ord betydde.. Men det kan gå asbra eller käpprätt åt helvete.
Men nu måste jag typ klä på mig, eller dricka yågurt (lite osäker på stavning...........) Men ja, hejdå allesammans.
Adele - Rolling in the deep.

Saknar Sälen och Sandra enormt! Underbar tid där uppe med dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0