Spinning!

Hejsan, tillbaka igen efter skola och jobb. Har jobbat hela helgen + måndag + tisdag. Nu är jag ledig för första gången på två helger och det ska bli underbart! Jobbar i och för sig nästa måndag men det är faktiskt lugnt. I söndags så drog jag och mamma till Kista och spontanshoppade oss lite. Jag handlade världens underbaraste sommarväska, jeansjacka, bh och strumpbyxor. Imorgon är det spinning och det ska bli jätteskönt att träna! Har inte gjort det på länge på grund av sjukdom, (magsjukan). I tisdags så var jag, Hedda, Olivia, Elin och Kristin på Skansen. För att fira Kristins 14års dag, förlåt menar självklart 17års dag! Det var jättemysigt men djuren gömde sig för oss. Vi såg i alla fall en häst och vildsvin.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0